"Thursday, never looking back...

...It's Friday, I'm in love

I fredas vad jag på go midda hemma hos Nathalie. så mysigt!
Vi borde bo närmare varandra.
Efter god middag (som nathalie lagat) och super smarrig efterrätt (som elina "lagat")
satt vi oss i en taxi och for ut och dansade.
Hur roligt som helst.
Haha, ja herregud.
-Älskar er-







Mina vackra mobilkort togs efter att Elina hade gått hem,
därför har jag tyvärr inget kort på henne.


Annars har helgen varit lugn. Jag och T åkte en sväng med skotern i lördas.
Och igår hade jag bara ångest över att sätta mig på tåget. haha.

IDAG

Första dagen på praktiken idag. hur roligt som hellst.
Känns bra att jag ska vara där i 8 veckor.
Man får ju inte skriva om vad som händer, men jag har haft
en super kul och intressant dag.
Nu måste jag bara komma på vad jag ska skriva om i min (och saras) B-uppsats.


NU tror jag att jag ska kuta in till Vi och köpa lite shampoo.. :)
Och sen ska jag betala räkningarna, och sen blir det sova.


PUSS KRAM / Malin... hon går i termin 4 hon.



PS. Nu får jag skriva det:  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig,  Nathalie och Martin ska gifta sig.
Och jag ska vara brudtärna.
vilken ära! Ds.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojojoj, vilken lycka att få vara brudtärna! :) Coolt! När blir det?

2009-01-27 @ 17:26:02
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh men gud va roligt! När blir det? :) Jag vill oxå gifta mig.. Hur mår du sötnos? Jag lever livet i LA och trivs som fisken i vattnet! Sköt om dig! Kramar i massor!

2009-02-02 @ 06:46:41
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0