Vi börjar med ett GRATTIS...

Till min helt underbara Lilla Syster..
Som igår den 20/1 tog körkortet.
Jag började nästan grina. fick tårar i ögonen.
Kan fortfarande inte fatta att Mathildan får köra bil.

(psst, på freda vill du hämta mig och jessican i stan? haha )




Iaf för att fira att Mathilda klarade körkortet så tog jag, Sara, Lina och Ida en bil och får raka vägen till Vemdalen.
Det blev en massa dansande och andra trevligheter. Tack för gårdagen Brudar.





Nä nu är det läge för en dusch.

Puss Kram / MALIN

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till Mathilda=) Hoppas du hade super skoj i vemdalen! Puss och kram

2009-01-22 @ 22:55:02
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: mathildan

jag ska ju hämta er ikväll ;p

2009-01-23 @ 19:37:15
Postat av: Maria

Jag kommer att tuppa av när Mats klarar körkortet.. Herre jösses, han är ju bara en bäbis fortfarande ju.:P

2009-01-24 @ 17:57:31
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0