sägerduvasåärudum

tömde mobilen på lite kort.

här är några från 30 årsfesten:
 
Åh kolla, va cool pose jag gör.


åh kolla, jessican ramlar.


åh kolla, jag och Johnnie  är söta.

lite kort från skolavslutningar:

maja fick ingen blomma hon fick en petshop.


min fina kusin mikamela muckar.
(för dom som inte vet, det är hon i lila)


min fina lillasyster Nisse. i min klänning.
(för dom som inte vet, det är hon som pekar)

midsommar:

Mina midsommartjejer Jessica och Marie :)



 

Klarade P.O.P tentan. Wihoo. Grattis till mig.
nu ska jag jobba hela kvällen.

Hejdå/ mali

Kommentarer
Postat av: marie

Va?

2009-07-01 @ 18:46:57
Postat av: Madde

Heeej! Haha, låter ju tokbra att det blir LA-fest hemma hos dig! Jag kommer så gärna! Och dessutom kommer ditt MyHouse va 10 ggr bättre än i Hollywood ;) Puss!

2009-07-07 @ 09:44:12
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0