"Varför får jag inte på mig dina blåjeans..."

Har haft långhelg. så skönt!
Har hunnit med att yoga på Wii fit, Räknat ut mitt BMI, kollat hur gammal jag är balansmässigt
(blev 23 inte så jätte farligt ändå... T blev 41.. hahahaha).
Åkt skoter har jag också gjort, solat fejjan lite, grillat en korv.



På kvällen blev det däremot andra bullar.
Kvällen började hos Jessica med go mat och vin. Tänderna blev alldeles lila... av maten alltså.
Sen blev det lite Linnea och sen Grand. Där träffade jag ingen mindre än min super morsa.
Vi dansade loss en sväng och sen sjöng mamma & Carina en trudelutt också
Trevlig kväll måste jag säga.. för att vara i strömsund.




I går for min pappa, morbror, syrra och kusin till östersund.
Och då ringde min morbror och frågade om inte jag kunde gå ut med hans hund.
Jo visst sa jag, och körde upp till classe. Hämtade nyckeln och låste upp.
Hämtade Algot och gick ut med han så han fick kissa.
Sen går jag tillbaka till huset. precis när jag ska låsa upp ringer min telefon.
Samtidigt som jag pratar låser jag upp dörren, går in i huset tar av algot kopplet,
lägger på telefonen, Säger hejdå till Algot går ut genom dörren..
och när jag ska låsa är nyckeln spårlöst borta.
Jag letar exakt överallt, Kollar under bron, Tömmer jackan, kollar i alla skor i hallen,
ligger på golvet och kikar,  kollar i Algots mun..
Men icke.. hittar den inte någonstans.
Ringer till classe och beklagar mig, Frågar honom om det är någon som driver med mig..
Han säger att det inte är något att göra åt, så han tyckte att jag skulle lämna det olåst.
När vi har lagt på tänker jag:
- Jag kan väl inte vara så dum att jag hängt in nyckeln i nyckelskåpet..
Öppnar nyckelskåpet sakta med säkert.. Och tro du inte på F*n,
Där hänger nyckeln fint och dinglar. 
Jag börjar tokskratta åt mig själv och ringer upp classe och berättar vart jag hittade den.
Men Malin, blir hans kommentar. 

Och Jag säger det själv. Men Malin!! 




nu ska jag upp på sjukan och glassa.

Puss Kram / Men Malin

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker att det var ett rätt bra ställe att tappa bort den på iaf :)

2009-03-03 @ 18:18:14
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha:) snurrig värre?:) du ska du ut i helgen? det vore så roligt att kalasa med dig! Kramis

2009-03-04 @ 19:32:57
URL: http://tessano.blogg.se/
Postat av: mamman

Min lilla virrhöna. Snygga bilder förresten :)

Kramelikram.

2009-03-04 @ 21:01:35
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0