hej!

Har inget spec att göra, så det får bli en liten mix av lite som hänt dom senaste veckorna.
Fika med sina vänner borde vara en lag.

















I onsdas hade min lillasyrra mösspåtagning. stort!
Gjorde en liten mix från min egen mösspåtagning-06 och mathildas-09.
Jag tyckte att mösspåtagningen var en av de roligaste kvällarna faktiskt.
Och Tilla verkar ha haft en helt okej dag/kväll hon med.
Hon gjorde ju inte illa sig den här gången, vad jag vet...




Börjar få lite tentaångest nu.
Har tenta om lite mer än 1 vecka ungefär.
Och jag har inte ens öppnat böckerna än.
ja ja, jag hinner nog med det med.

 puss kram / Malla

Kommentarer
Postat av: Natta

Mali är VÄRLDENS bästa..! Jag ser ut som skit med kul hade vi..när det rinner tårar av glädje då har man kul=) Ni är bäst alla min underfina!!!

2009-05-25 @ 19:34:40
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: Natta

Mali är VÄRLDENS bästa..! Jag ser ut som skit med kul hade vi..när det rinner tårar av glädje då har man kul=) Ni är bäst alla mina underfina!!!

2009-05-25 @ 19:34:50
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: mathilda

jag hade en bra dag och kväll :D

inte gjorde jag illa mig heller, jag badade bara :)

2009-05-26 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0