världens bästa bloggare.

Det är inte jag iallafall.

Förra torsdagen hade jag världens mysfika med två av mina sötnosar, marie & nathalie 
Nathalie brast ut i skratt inte bara 1 utan 2 gånger så tårarna sprutade,
och då var ju inte jag och marie sämre än att vi hängde på.
tog kort på skrattet men hittar inte sladden nu.. tyvärr!
Vilken sommar vi kommer ha!

I fredas åt jag lunch med en annan sötnos, jessica.
Sen var resten av kvällen en lugn kväll, blev "tvingad"
att kolla på hockey med en massa karlar.
Lördagen var också väldigt lugn, soffdag med film.
Söndag var jag på en roadtrip.
Hittade ett tomt fik, åt en morotskaka som var grymt god.
Köpte hallonörtkarameller. supergoa.

Idag har jag varit på tupperware party.
Mycket vuxenpoäng får jag för det. :)
Super gott fika, du är duktig du lenis.
Har även haft turen att att byggt sandkakor i sandlådan och gosat med bäbis.

Har även läst ut en bok som jag köpte i morse.
Flyga drake.
Är väl ungefär den sista på jorden som läser den men..
Grym bok!

sammanfattning på dom sista dagarna.

Puss/ Malin



(rättning från förra inlägget, Psykiatri läser jag just nu. Inte psykologi. skrev det av bara farten.)

Kommentarer
Postat av: bästis

Jag har väntat på din uppdatering ;)

2009-05-12 @ 15:43:05
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0