P.O.P

Idag började P.O.P kursen. (pediatrik, obstetrik, psykologi)
Har aldrig varit så taggad inför en kurs som nu.
Satt totalt fokuserad under hela föreläsningen idag.
skoj skoj.

Ihelgen kom Lolo och hälsade på. 
På lördan var vi en sväng på armbrytnings SM (trodde aldrig att det skulle kunna vara så spännande), satt och skrek som en galning. "lillsyrran" Denise kom till finalen i höger arm och fick ett silver. Jäklar va stark hon är.
På kvällen var min mamma rockstjärna så då var jag, lolo, tim, mathilda & hennes kompisar (+ en massa andra som ramlade in hemma hos oss) ut en sväng. Jag hade super kul och dansade som en galning.
mamma var grym, som vanligt. Carina var superduper hon med. Och Jerker med bandet.
vilket ös!

Har nu även koll på hur en bygger en brygga efter den här helgen :)

Korten jag tog i helgen blev så suddiga, så här får ni ett härligt kort från emmas 18 (21) års dag istället.



Just det, någon som känner för att hjälpa en fattig student
och betala hennes böcker som hon så gärna vill ha och behöver till den här kursen?
Blinkar med mina stora bruna ögon.
mamma.....? ? ?
Pappa.....? ?
Tilla...??
:)

Puss/ Malin


Kommentarer
Postat av: mamman

VA!!! blev det inga bilder från i lördags??? Jag säger då det, jag säger då det. Lika bra det. Det är ju inte alla dagar man har lacktights och shorts samt uppklippt T-shirt :) :) :)

Petter, Tildi, Denise och jag har sett mumien nu ikväll. Den var jätterolig!

Kramelikram mitt älskade barn från mamman din.



Kan väl sponsra någon bok förresten...puss!

2009-05-04 @ 23:45:23
URL: http://grindelunda.blogspot.com
Postat av: Lina

va står POP för egentligen Malin?????:P

2009-05-05 @ 16:51:19
Postat av: Flos

Pappa slantar upp

2009-05-06 @ 07:45:23
Postat av: Anonym

hahaha! jag?

jag hade kunnat hjälp att betala om det inte var lite snålt om pengar för min del;p hahaha



psst.. jag har mer bruna ögon än du! :D

haha, förlåt var bara tvungen.

2009-05-06 @ 18:27:03
Postat av: mathilda

kommentaren var förstårs från mig

2009-05-06 @ 18:27:38
URL: http://mathildernas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha ja visst gjorde man....not =)

2009-05-07 @ 00:09:14
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

PAPPA BETALAR! Vad annars?

2009-05-08 @ 18:16:04
Postat av: Emma

Om jag bara hade hittat en rik amerikan så hade jag kunnat bidra med en bok eller två;P



Hoppas allt e bra med dig!

Puss!

2009-05-10 @ 19:12:07
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0