boll boll

Ville bara säga att min pappa är
nominerad till årets ledare på fotbollsgalan i Östersund.
Det är han värd, han andas fotboll.

• Har du någon egen stil som fotbollsledare?

– Nja, det vet jag inte. Det ska vara det att jag jobbar
väldigt mycket med att få bra teknik. Vi har bollen med
oss i alla träningsmoment, konditionsträningen sker
med boll och likaså styrketräningen.

• Har du någon chans att vinna det här priset?

– De andra tre är klara favoriter före mig.
Men att Strömsund är nominerade i två klasser är stort,
det sätter oss på kartan lite grann, avslutar Sponton.


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis herr Sponton:)

2009-11-11 @ 12:08:23
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0