psst2

Tänkte precis, Nu har johnnan fixat till min blogg,
Så då måste jag ju blogga lite.
Och när jag loggar in så är det redan gjort. Härligt. :D


Har precis bakat en liten kaka.
Kladdkaka med päron. Kan bli intressant.

Igår var jag på körslaget.
Det var riktigt roligt.
Team Norrman (såklart!!!), Team Ehnberg och Team Ullis var mina favoriter.
Team Ullis vann, Grattis till dom.




Annars då?
Jo då kan jag nog sammanfatta helgen med att jag ätit och fikat.
Fikat och ätit, ätit och fikat.
Säg det snabbt, låter jätte konstigt. :)


Sen har jag nog bestämt mig för att jag ska arrangera julafton iår.
Både jag och mathilda är less på allt rännande.
Hur det nu ska gå för varken jag eller mathilda kan griljera en julskinka?!


Vad är ett måste på julbordet?
För mig är det rödbetssallad. Love it.

Hate it or love it? hate it. Or looooove it. (that's 70 show)


PUSS




Kommentarer
Postat av: kloss

oooh älskar länken du skicka, helt sjuka kort! Sååå fina :)

2009-11-16 @ 19:16:30
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej hej! Tack så mycket! =) Skicka gärna ett mail istället så kan jag svara på prisfrågor och grejer. Kram Hannah

2009-11-16 @ 22:21:51
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0