3 oktober heldag med systra mi

Dagen började med att jag, mathilda och pappan åkte ut till birsta. 
Shoppade litegranna och åt en burgare :) 

En pappa (tror han var pappa iaf) kom och bar på sitt gråtande barn,
och när dom går förbi mig och Tilla så skriker barnet mamma maaaaamma och pekar på mig.
Det var lite underligt, för vad jag vet är jag inte mamma. haha

Efter birsta hjälpte jag och Mathildan farmor med att fixa till på gården.


Här är jag läcker i farfars jacka.

Efter det så gjorde jag och M ett försök till att bli snygga,
plattade hår och sminkade oss. Blev ett godkänt resultat.

Efter något glas vin så tog vi bussen in till sundsvall.
Mathildan är kär i Erik Hassle så våran plan för kvällen var att
se honom.

Väl inne på Stadshuset så yrade vi runt, och sen började han spela.
Publiken bestod av 85 % tjejer, det måste vara något speciellt med rött lockigt hår? :)
Han var iaf väldigt duktig! otroligt bra röst har karln.
Mathilda tyckte det var så bra att hon fick en liten tår i ögat.


Syrran på stadshuset
(Johnna ser du, knäppa kort mot en spegel, vilken miss, skandal :) )



Moi lyssnar på Hassle och smuttar på en drink






Lillasyster och storasyster


Erik Hassle och Mathilda

Mathilda fick även en autograf. Jag pratade bara lite med honom och sa
att han hade en fin röst och att jag nästan har lika lockigt hår som honom. typ.

Här får ni en fin låt att söndas mysa till.



Puss / Malin

Kommentarer
Postat av: kloss

haha aa vilken miss, spegelmissen ;) psst så tycker ja att hassle e förbaskat ful...jag gillar juh inte de där orangea ja ;P

2009-10-04 @ 22:03:14
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Emma

Men malin... jag tror visst din syster är en kändismagnet, precis som du;)

2009-10-04 @ 22:30:24
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh vilken helg man missade i Sundsvall!! Två snygga syrror på stan:) Hoppas allt är bra!!Kramis

2009-10-05 @ 13:32:06
URL: http://tessano.blogg.se/
Postat av: mathilda

hemska bilder på mig hörru, finns ju mkt bättre! tänk lite på mig här, jag sommer ligger i svinefluen ;p hahahah

men hassle is wonderful :D

2009-10-07 @ 00:49:46
URL: http://mathildernas.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller are;)

2009-10-07 @ 00:52:09
Postat av: Djävulen.

Hassle är GRYM!

Postat av: Madde

Ser ut som en himla trevlig helg :) Fina ni är, jag gilalr töntbrillorna matilda har på sig ;)

2009-10-07 @ 23:38:30
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0