Helgen

Har haft en oerhört lugn helg.

Lördag:

- hjälpte maja att hitta en present till en av hennes kompisar för hon skulle på fest.

-
Jag och Maja fikade med massa killar och en tjej (majas ord).

-
Jag ryckte in som fotoassistent åt johnna.
Hade lite problem med vart solen var.
Men det är inte så lätt att veta alla gånger.

-
Sen blev det lite middag på en av ströms finaste matställen (HAHA)

-
Får ett sms av ett okänt nr:
 "johnna sitter själv i lghn å vill umgås med dig.
Gå dit och hämta henne!/Johnna
"
Jag springer ut, mot tingvalla far mina steg. 2 minuter senare ringer jag på johnnas dörr.
Där inne sitter hon alldeles ensam och övergiven. Och photoshopar.
Dagens goda gärning. 

-
Sen går vi hem till mig, och lägenheten fylls med fina personer.
och vad gör vi, jo vi sätter oss och lyssnar
på death cab for cutie och målar. KREATIVT






Söndag:

- börjar med en promenad med Jessica, Minna & Madde

- Går på dollar och köper vattenfärg för en 10.

- Handlar lunch

- Ordnar ett eget fik på Ängsgatan, blir snabbt fullt på fiket.

- Målar, igen.




Härlig helg.

nu ska jag göra några armband. igen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Natta

Ooo vilken mys helg! =) puss puss puss, och denna helg får jag mysa med Dig, jessica och Anna=)

2009-10-19 @ 23:22:00
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: kloss

De va juh en mys mys helg tycker ja :)

2009-10-20 @ 16:38:41
URL: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0