Maja&Malin

Maja säger:
när komme rdu hem från sundsvall?

malin. säger:
på FREDAG

Maja säger:
men så lenge åå vad tråkit att venta ända tills fredag det är ju bara måndag nu

Maja säger:

jag saktar dig jäte mycket

malin. säger:
det var längesen vi sågs!

Maja säger:
ja det va det

malin. säger:
vi får kramas i helgen

Maja säger:
ja vi måste bara det

malin. säger:
:)

Maja säger:
kan inte du komma hem i kvell?

malin. säger:
näe jag kan inte det. tyvärr.

Maja säger:
åå vad typiskt

malin. säger:
ja det är det!!

Maja säger:
mm

Maja säger:
Skickar en ljudfil
Kan inte du komma hem idag för jag saknar dig jätte mycket.

malin. säger:
men lilla gullunge. vi får träffas på fredag!

Maja säger:
Skickar en ljudfil
Nej Jag vill inte, vi ska träffas idag!

malin. säger:
men jag kan ju inte.. :( 

Maja säger:
Skickar en ljudfil
Jo det kan du, bara att du, du kan säga, du kan säga såhär:
jag vill hem till min lillasyster för det var jätte länge sen vi sågs, snälla säg så.
så du kan komma hem.

malin. säger:
Vi får mysa på fredag istället!

Maja säger:
Skickar ljudfil
JA, va kul.



Åh vad jag önskar att jag kunde lägga in ljudfiler.

Kommentarer
Postat av: kloss

hahahaha ;D sötnos!

2009-10-12 @ 20:39:56
Postat av: Anonym

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-10-12 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0