nämen hallå där!

Dagen har varit sisådär. Har varit på skolan hela dagen.
Först med en introduktion inför primärvårdspraktiken som börjar imorgon :)
Otroligt segt var det.
Men jag vet iaf vem jag ska ta kontakt med om ett barn far illa.
Om jag är i sundsvall.. socialtjänsten i sundsvall. Om jag är i timrå.. socialtjänsten i timrå.
Om jag är i härnösand, gissa vad jag ska göra då? jo ta kontakt med socialtjänsten i härnösand.

På em hade vi en föreläsning om missbruk.
Om man dricker mer än 9 glas vin i veckan, har man problem.
Jag känner många som har problem.







Såg på Johnnas blogg att hon har lagt ut lite priser på fotograferingar.
Alla mina miljarder läsare som är sugna på att ta ett fint kort på sig själv,
sina barn, sin hund mm. Hon är super!
TA KONTAKT MED JOHNNA!


Kommentarer
Postat av: kloss

Alla dina miljarder läsare kommer att se att fotot på dej å jessica är 2 grader snett ;P

vilket betyder att om dom vill ha snea kort, kontakta mig omedelbart ;D

2009-10-05 @ 22:40:39
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag känner mig träffad angående vinmissbruket. :D Idag åker jag hem till Strömsund. Hoppas vi ses i helgen! PP

2009-10-07 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0