Friday im in love!!

Sitter just nu och natt pluggar.
Dessa vetenskapliga artiklar! ni som pluggar vet vad jag pratar om,
man kan spy på alla dessa vetenskapliga artiklar!!

Jag ska iaf redovisa 2 st vetenskapliga artiklar imorgon på avdelningen.
Ena artikel är jätte intressant och handlar om hur kvinnor med
borderline uppfattade sin barndom, däremot är den andra artikeln inte lika bra.
Den handlar om hur konstterapi fungerar för människor med borderline.
(tänkte direkt på Carolina Gynning, för om jag minns rätt har hon bpd)
Låter intressant, men författarna har inte fått fram så bra resultat. 

Jaja, nog pratat om det.

Dax att fortsätta att skriva.

Imorgon blir det hemfärd :)

Puss Kram

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha..Nej Malin nu kan jag inte rikigt hålla med dig va..Dom är mkt intressanta..hahah

2009-09-18 @ 11:30:50
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0