"living on the edge" passar in bra nu.

Malin, döda mig inte!
Bli inte heller sur.
Men jag kan inte rå för att jag föddes till en data-hacker.

Skulle bara säga att du är en himla bra människa.
För min del även syster!
Kan faktiskt inte tänka mig en bättre syster.
Såklart jag inte alltid känner så, men alla bråkar ju ;D
Jag vet att du nog kommer att sitta i chock då du läser detta eftersom du vet hur jag är när det gäller känslor.

Och ja, jag skulle fortfarande vilja vara din syster även fast du skulle se ut såhär:
jag älskar dig


Jag gör även detta inlägg för att du är hos Emma istället för hos Farra där jag befinner mig och för att säga till dig att uppdatera mer :)


Den som skrivit detta är såklart;
Mathilda
eller som jag brukar säga, Lisbeth Salander!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Om du blir arg får du en chokladbit eller något sånt :)

2010-04-14 @ 22:58:11
URL: http://mathildernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0