bäst man skriver något..

livet är inte ett disco just nu.

Jag är dessutom världens klantigaste tjej, satt mig tex på fel buss idag, fick lite panik när bussen svängde åt vänster istället för att köra rakt fram haha.
Har även köttat in nålen i tummen ett ex antal gånger, med den trubbiga änden. skönt med lite motstånd.
Men det har iaf resulterat i fina armband, som jag gärna hade visat om det hade gått, men blogg.se vill tydligen inte att jag ska visa kort.

Annars då? jo men vemdalen var super duper mega kul, jag har väldigt mycket i min skalle, jag hatar vetenskapliga artiklar och c-uppsatsen går sakta framåt.


PUSS


Kommentarer
Postat av: sofie.

kan vi inte skjuta alt. stämma den som kom på vetenskapliga artiklar? vi har inte kommit i närheten av c-uppsats än, men jag hatar dom redan.. kämpa på!

2010-02-04 @ 22:06:56
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0