355

Fick ett tips, ett bra tips.
nu för jag tipset vidare.



Jag har jour 24/7 när det gäller mina vänner, jag har telefontid dygnet runt, Jag finns här för er.

Kom nyss hem ifrån Lolo. Hon är världens sötaste. Fick köra Emmas bil en sväng ikväll.
Jag hatar verkligen backarna på södermalm. Varför kan dom inte sanda? salta?
Jag skulle iaf köra upp till emma lägenhet på sööööder, och har inte nog med fart så jag
tar mig inte upp för backen för det är för halt. Så jag börjar backa ner,
då börjar bilen glida nerför backen över på andra sidan vägen,
emma trodde att jag hade glömt bort hur man backar.
haha aja jag kom tillslut upp med fården iaf.

nu ska jag sova. vill helst inte vakna imorgon.
Nu blir det intensivt tentaplugg.

PUSS

"Jag hatar södermalm" - frustrerad malin 18.30 10/1.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du e brabra..

2010-01-11 @ 00:42:24
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi ses på fredag=)=)

2010-01-11 @ 00:42:43
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0