5ive

Hej hej hallå dagboken!

Har haft en väldigt trevlig nostalgitripp med Emma ikväll.
Vi satt och lyssnade på sköna dängor som vi gillade på det härliga 90-talet.
Så det blev mycket pojkband. För vi var riktiga pojkbandsnördar när vi var små.
Eller Emma är faktiskt fortfarande en pojkbandsnörd (five är ju tex fortfarande skitsöta och "bsb nya låt är ju faktiskt bra"). Jag är ju faktiskt också en pojkbandsnörd på ett sätt. Men jag vet inte om man kan räkna in the killers, the kooks, kent mm i pojkbandsgenren, dom är ju iaf killar, haha.

Aja, jag och Emma körde några schyssta moves som vi lärt oss av att betrakta våra mammor.
det blev lite v-steg och den klassiska "stampa lite bestämt hoppande med ett ben åt höger och det andra åt vänster". 

Jag bevisade även att jag (nästan) alltid får en klubba när jag köper mat.
Emma höll på att dö av skratt.

 

Godnatt dagboken/ Malla

ps. Jag skrev en tenta imorse, jag tror det gick bra. ds
ps2. :) ds2

Kommentarer
Postat av: mamman

Ja, är det inget annat jag lyckats lära dig så får jag väl vara nöjd några läckra moves :) Det kan behövas ibland i en hård ock kall värld...Vad vore världen utan V-steg? INGENTING!!! Och så några Grapevine på det.



Puss min lilla räka!

2010-01-10 @ 18:29:36
URL: http://grindelunda.blogspot.com
Postat av: frösön

Bra jobbat med tentan!

2010-01-10 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0