jfhskdfhdd

cbndskfhldsjlcvkjvldjvsdvklkxcn
kvnknvsdkväxkvölxsdö

/malin

Kommentarer
Postat av: Lolo

De går bra nu?:P

2010-01-12 @ 18:06:29
URL: http://emnette.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej Malin ! Har inte kvar ditt nummer eftersom att min telefon är trasig. Har bara en liten fråga till dig. Jag skulle vilja ha två smala svart skinnarmband att ha tillsammans med det armband som du gjorde till mig. Är det något som du tar på dig att göra ? / Anki Henriksson

2010-01-12 @ 21:34:40
Postat av: Anki

Hej Malin ! Har inte kvar ditt nummer eftersom att min telefon är trasig. Har bara en liten fråga till dig. Jag skulle vilja ha två smala svart skinnarmband att ha tillsammans med det armband som du gjorde till mig. Är det något som du tar på dig att göra ? / Anki Henriksson

2010-01-12 @ 21:35:34
Postat av: Anonym

Hej Malin ! Har inte kvar ditt nummer eftersom att min telefon är trasig. Tänkte bara fråga en sak. Jag skulle vilja ha två smala svarta armband ev i skinn som jag vill ha tillsammans med det armband som du gjorde till mig. Är det något du tar på dig att göra ? Anki Henriksson

2010-01-12 @ 21:37:52
Postat av: Anki

Hej igen.. ser ut som att jag är ett psyko, men det var något fel när jag skulle skicka men tydligen så kom alla fram :-) Vill inte verka tjatig:-)

Kram Anki

2010-01-12 @ 21:39:59
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

fin header!

2010-01-12 @ 22:07:35
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej psyko-anki :)! Klart jag kan fixa det. jag måste bara beställa lite mer tenntråd. kram

2010-01-12 @ 23:29:53
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0