klantarsle



- Dintur
- Hej, jag heter malin. Du, jag tror jag har glömt en grej på en av era bussar.
Trött kille på andra sidan luren:
- Okej, vadå?
- Ja alltså det är en necesär eller egentligen är det inte en necesär det är mer som en liten tygpåse med en dragkjedja på.
- okej, du har glömt smink?
- ja alltså det var en mascara, 2 sminkborstar och sen en nästan oöppnad id foundation(!!!!). 
- okej!
- Ja men du förstår inte.. värdet i den där lilla påsen är över 700 kr. 
- vilken linje åkte du?
- ja jag åkte 1:an.
- Jag hör av mig om vi hittar något. Jag ska prata med grabbarna om dom sett något på bussen.
- Tack det vore snällt, det är verkligen mycket pengar det handlar om.
- vi hör av oss.


dom har fortfarande inte ringt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Aaaj aaj aaj. Inte bra när man är en stackars student!

2010-01-18 @ 20:28:11
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0