kanon


Vilken fin vecka jag har haft.
Sol sol sol sol och ett godkänt praktiskt prov. Det gick galant.
Fick höra av en patient att jag kommer bli en fantastisk bra sjuksköterska.
Fick även resultatet från den skriftliga sluttentan. Jag är väldigt nöjd.
Nä nu blev det alldeles för mycket prat om mig..
Men det är ju inte fel att vara nöjd över det man presterar.

16 dagar kvar till examen nu.

Såhär glad är jag ungefär


21/5
Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis till min fina vän Johnna.
Du är underbar.
Kärlek till dig.



Puss/ Malin


Kommentarer
Postat av: kloss

<7 :D

Kärlek till dig me! Sötaste bilden på dej ever :D

2010-05-25 @ 16:08:38
Postat av: mamman

Gulligaste Malin min! kram från mamman din.

2010-05-29 @ 19:04:52
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0