blodet droppar blodet droppar.



Har varit och lämnat blod idag. Det gick ju bra, när dom väl fick in nålen.
Nu är jag alldeles blålila i vänster armveck efter ett stickförsök.
Mitt kärl började krampa och så blev det ett litet hematom. Poff.
Mitt blodkärl på högerarm var mer medgörligt.

Så här i influensatider får ni en fin låt. Säkert-Influensa.
så fint. så fint. så fint.
http://open.spotify.com/track/2w0tSvoiALzCFjrFBAgqWx

tog mig in i din dröm inatt
smög runt i din hjärnbalk
kröp intill varenda nerv du har
sa tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig.


Jag vill också kunna använda ord som annika norlin kan använda ord.
Fuskit.

Puss/ malla


springa fortare
ångra att jag sprang.
inte hinna ångra
bryta ihop
kravla upp och sen, spring igen.


Kommentarer
Postat av: Isa

Mallis man ska va rädd om sitt blod, tänk om de tar slut, och förresten, blir inte hjärtat lesset när någon stjäler denns blod?

2010-10-29 @ 04:41:42
Postat av: Isabelle Igen

kom på att någon annans hjärta kommer bli glatt av ditt blod så de gör inget, för då blir ju ditt hjärta glatt också. synd att jag ogillar nålar så himla mycke, annars hade jag också velat skänka mitt blod till mer behövande.

2010-10-29 @ 04:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0